Regulament hotelier

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare

Rezervarea se face direct pe site-ul www.amethysthouse.ro sau la numerul de telefon: +40-(0)730.560.124. Rezervarile facute pe site si achitate on-line sunt confirmate instantaneu si garantate si se bucura de un pachet de beneficii, cum ar fi gratuitati/reduceri de tarife la bunuri si servicii(oferta zilei – poate fi modificata fara instiintare prealabila).Acestea sunt rezervari nerambursabile care nu pot fi anulate. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul www.amethysthouse.ro.

Rezervarilor facute la telefon precum si rezervarile facute pe site cu plata la receptie se taxeaza cu + 10 % din valoarea serviciilor comandate.

Rezervările neachitate in avans si negarantate vor fi reținute până la ora 12:00 (ora locală) cu trei zile inaintea sosirii și eliberate în mod automat după această data si oră, daca oaspetele nu a facut check-inul on line,cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată.Rezervarile cu plata la receptie pentru care s-a facut check-in on-line vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

Pentru mic dejun si cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel. Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată.

Pentru serviciile Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) este recomandat ca rezervările să se facă cu minim 24 ore înainte pe e-mail rezervare@amethysthouse.ro sau la numărul de telefon: +40-(0)730.560.124 in intervalul orar 10-22. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați site-ul www.amethysthouse.ro.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervare@amethysthouse.ro astfel :

  • Rezervarile nerambursabile se pot anula cu plata unei penalizări în proporție de 100 % din prețul pachetului de servicii sau din avansul deja achitat

  • Rezervarile cu anulare gratuita pana la ora 12:00 (ora locală) cu trei zile inaintea sosirii fara taxa de anulare

Tarife

Tarifele Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta pe site-ul www.amethysthouse.ro

Tarifele Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)diferă în funcție de tipul serviciului, intervalul orar, dar și de numărul de intrări efectuate.

Pentru mai multe informații, consultați site-ul Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)(www.amethysthouse.ro).

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 50%, TVA inclus (pentru intervalul 08:00-14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 08:00.

In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 50% din contravaloarea noptii de cazare , TVA inclus (pentru intervalul 14.00 – 17.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 17.00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazare copii 0-7 ani

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-6 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Pentru cazarea copiilor cu varsta de peste 6 ani se va achita tariful intreg

Cazare minori

Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.

Signalistic

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică electronica aflata chiar langa usa camerei

“NU DERANJAȚI!” - cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;

“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 - 22.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 - 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, ), plata numerar (RON) numai in intervalul orar 16 - 22, prin transfer bancar (pentru facturare, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă) sau tichete/vouchere de vacanță.

Dupa achitare confirmarea rezervarii va fi transmisa catre client pe adresa de email completata in formular.

În acest ultim caz, vă rugam să țineți cont că este obligatoriu ca titularul tichetelor/vouchere-lor de vacanță să fie persoana care beneficiază de serviciile de cazare iar facturarea se va face doar pe numele acestei persoane (titularul tichetelor/voucher-elor de vacanță).

 

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face înaintea cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

Achitarea serviciilor Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) se poate efectua on-line, cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificaţii şi costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în incinta Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio), conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) are amenajate spații pentru fumători în aer liber.

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) dispune doar de camere pentru nefumători.In camerele cu balcon, se poate fuma numai pe balcon. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie micăa (max 7 kg) iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului național/internațional de sănătate (cu toate vaccinările incluse).

Taxa de cazare reprezintă c/val a 20 euro/zi/animal/pasăre.

În cadrul restaurantelor și a centrului Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Transfer aeroport/hotel/aeroport

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) oferă servicii contra-cost sau gratuit de transferuri auto, de tip partajat sau privat, în parteneriat cu Uber Romania. Rezervarea transferului de la/la aeroport se face odata cu rezervarea si in niciun caz cu mai putin de 24 de ore inaintea sosirii.

Micul dejun și cina

Micul dejun si cina se servesc la Restaurantele Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique,), aflat la parter,astfel :

Micul dejun In intervalul 7.00 şi 10.00 a.m.

Cina In intervalul 18.00 şi 22.00 p.m.

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun sau cina cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, în următoarele intervale orare:

7.00 şi 10.00 a.m. – mic dejun

18:00 și 22:00 (de luni până duminică) – cina

Taxa pentru acest serviciu este de 20 lei/solicitare

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, locuri de parcare gratuite. Este necesara rezervarea locului de parcare odata cu rezervarea si in niciun caz cu mai putin de 24 de ore inaintea sosirii.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor. Nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) asigură, de asemenea, parcarea pe termen lung (contra cost)a autoturismelor clientilor care achizitioneaza minimum o camera/o noapte. Parcarea autoturismelor pe termen lung se face in zona inchisa si supravegheata video. Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar si obligatoriu sa lasati cheile autoturismului pe perioada cat sunteti plecati. Este necesara rezervarea locului de parcare odata cu rezervarea si in niciun caz cu mai putin de 24 de ore inaintea sosirii.

Siguranța obiectelor personale

Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) este dotat cu sisteme electronice de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio).

Asistenţă specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidenţialitatea informaţiilor

Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora TOTAL TECHNOLOGY CONSTRUCT SRL. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

S.C. TOTAL TECHNOLOGY CONSTRUCT SRL cu sediul în Otopeni,str. George Toparceanu nr 12, Ilfov, procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:

Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;

Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;

Facturarea serviciilor hoteliere, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;

Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;

Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;

Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea intersul legitim.

Clienții Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) furnizează datele solicitate de către S.C. TOTAL TECHNOLOGY CONSTRUCT SRL., în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.

Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. TOTAL TECHNOLOGY CONSTRUCT SRL., Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către office@amethysthouse.ro sau la departamentul de Receptie al Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio). Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail:.

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta responsabilului nostru pentru protecția datelor în orice moment la adresa de e-mail: _______________________, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.

Pentru mai multe informații vă rugăm consultați Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal disponibil pe site-ul www.amethysthouse.ro

Datele cu caracter personal aparținând clienților Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.

Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. TOTAL TECHNOLOGY CONSTRUCT SRL., la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă. Va rugam sa nu folositi lenjeria si prosoapele pentru a sterge incaltamintea, parul vopsit, creme de orice fel, etc. Este interzisa iesirea din incinta hotelului cu obiecte care nu va apartin (prosoape,halate,etc)

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

Au facut o rezervare nerambursabila (fara posibilitatea de anulare)

au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) de care au beneficiat;

au produs degradări sau distrugeri, inclusiv lenjerie si prosoape deteriorate sau patate iremediabil

au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;

nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Ilfov.

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant și zonele comune cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel si restaurant clienții indezirabili. Acestia nu pot pretinde inapoierea contravalorii serviciilor achitate.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

welcome tray 4 stele (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) - pentru prima zi de cazare

rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)

serviciu de păstrare valori (seif în cameră)

apel de trezire

primirea și transmiterea mesajelor

serviciu de lustruire pantofi

servicii de rezervări la restaurant

parcare pe perioada sederii

Servicii cu plată

transfer de la și către hotel la aeroport sau gară

room service

produse minibar

servicii de spălătorie sau călcătorie

telefonie internă și internațională

trimitere și primire corespondență

curierat intern și internațional

serviciu de trimitere flori (în localitatea Bucuresti - Otopeni)

Sisteme green de iluminat

Pentru a minimiza consumul de energie electrică, Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) folosește un sistem de iluminare ecologic.

Clauze finale

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio) (cazare, restaurant, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Amethyst Hospitality Group (Amethyst House, Iris Boutique, Carmen Studio)!

Conducerea, 15.06.2019.